کارشناس فروش : ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

شرکت تولید قیر عایق کرج


شرکت تولید قیر عایق کرج,شرکت تولید قیر عایق کرج, فروش و اجرای عایق های رطوبتی حرارتی صوتی







پر مخاطب ها

    اجرای سیستم ­های کنترل خوردگی برای محافظت از سطوح فلزی : سیستم ­های کنترل خوردگی برای محافظت از تمام ابزار و دارایی­ های با ارزش استفاده می­ شوند. نگهداری و تعمیر صنعتی پوشش ­های محافظتی برای حفاظت از زیربناهای داخلی و خارجی در برابر خوردگی، سایش، گرمای شدید، مواد شیمیایی و تخریب در اثر تابش فرابنفش طراحی شده اند. این سیستم ­های پوششی کنترل خوردگی بطور معمول در مناطق شدید مانند گرمای بیش از حد، آب نمک و دیگر محیط­ها مانند نفت، گاز، مواد شیمیایی، زیرساخت­ها و بخش ­های انرژی استفاده می­ شوند. با این­که این پوشش ­ها به سبب ویژگی کنترل خوردگی بسیار ارزشمندند، با این­حال مشتریان به یک ظاهر نهایی زیبا نیز نیاز دارند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    30 ارديبهشت 1400 - 11:46
    بازدید : 289

    اجرای چسب ماستیک اپوکسی به عنوان لایه میانی در کفپوش ها : اين محصول بر اساس رزين اپوكسي و هاردنر پلي آمين مي باشد، اين پوشش يك سيستم پر جامد با voc كم مي باشد كه مقاومت به خوردگي را افزايش مي دهد. اين پوشش را مي توان بر روي بتن ، استيل سطوح گالوانيزه و آلومينيوم اعمال نمود. اين پوشش حفرات سطح را پر كرده و در ضخامت هاي بالا استفاده مي شود. با استفاده از ماستيك اپوكسي قابليت ترشوندگي افزايش يافته در نتيجه چسبندگي لايه بالايي نيز بهبود مي يابد. ماستیک اپوکسی برای پر کردن خلل و فرج موجود برروی سطوح بتنی کاربرد دارد. جهت آماده سازی سطح برای اجرای کفپوش اپوکسی نیاز به تسطیح سطح داریم با استفاده از ماستیک اپوکسی سطح تسطیح و یکنواخت شده و آماده اجرای روکش اپوکسی می گردد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    29 ارديبهشت 1400 - 13:55
    بازدید : 308

    متداول ترین نوع استفاده از پوشش های ضد حریق اسکلت فلزی : متداول ترین نوع استفاده از پوشش ضد حریق اسکلت فلزی، مواد پاششی معدنی است. مواد پاشش معدنی با پاشیده شدن روی سطح اسکلت فلزی، باعث بالا بردن مقاومت اسکلت فلزی در برابر حریق می‌‌شوند. جنس این مواد از ورمیکولیت و پرلیت می‌باشد که در نیروگاه ها و پالایشگاه ها، سازه های بتنی و فولادی، صنایع پتروشیمی، کارخانه های صنعتی، تونل، پارکینگ و استخر استفاده می‌شوند. پنل ها و برد های ضد حریق، نوع دیگری از این پوشش ها هستند که علاوه بر حریق، در برابر رطوبت نیز مقاوم ‌می‌باشند. این پوشش ها در دیوارهای داخلی و خارجی و همچنین دیوارهای کاذب مورد استفاده قرار می‌گیرند. از لحاظ قیمت، استفاده از برد ها به مراتب هزینه کمتری ایجاد می‌کند اما این برد ها روی تیر ها قابل اجرا نیستند. بنابراین از رنگ های منبسط شونده به جای آن استفاده می‌کنند. باید ببینید، مکانی که می‌خواهید پوشش ضد حریق اجرا شود، چه ویژگی هایی دارد تا در نهایت بتوانید پوشش مناسب خود را انتخاب کنید.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    28 ارديبهشت 1400 - 10:19
    بازدید : 299

    انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری با استفاده از چسب درزبندی  : چسب عایق ساندویچ پانل که به چسب ماستیک معروف است با چسب معمولی متفاوت بوده و مخصوص این کار است زیرا در ساندویچ پانل‌ها از مواد پلیمری استفاده شده و استفاده از هر نوع چسبی ممکن است سبب آسیب به مصالح شود و یا اصلا به درستی عمل نکند.از ویژگی‌های این نوع چسب‌ها می‌توان به چسبندگی فوق العاده زیاد آن به انواع مصالح ساختمانی مانند بتن، سنگ و انواع فلزات اشاره کرد.همچنین این چسب‌ها قابلیت حفظ خواص و انعطاف پذیری در مواجه با تغییرات دمایی مثل قرار گرفتن در یخبندان و یا گرمای بسیار زیاد را دارد. به علاوه در برابر عوامل محیطی مثل تابش نور خورشید و اشعه ماورا بنفش آن مقاوم می‌باشد.استفاده از این نوع چسب‌ها سبب می‌شود تبادل حرارتی و اتلاف و هدر رفت انرژی به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    26 ارديبهشت 1400 - 13:17
    بازدید : 313

    انواع مواد و عایق های رطوبتی ساختمانی در گوهردشت کرج : منظور از عایق کاری در کار های ساختمانی بطور عام جلوگیری کردن از نفوذ عامل یا عواملی از خارج به داخل و یا داخل به خارج از ساختمان می باشد . مقصود عایق کردن ساختمان از نفوذ آب و رطوبت است . چنانچه هدف از عایق کاری جلو گیری از نفوذ عوامل دیگری نظیر صوت یا حرارت باشد جمله عایق کاری با پسوند مربوط به کار برده می شود مثل عایق کاری حرارتی و یا عایق کاری صوتی یکی از مشکلات اساسی که در اکثر سازه ها به چشم می خورد مشکل نم و رطوبت می باشد که در بعضی مواقع خسارات جبران ناپذیری را به سازه ها و ساختمان وارد می نماید و یکی از راهکارهای مقابله با آن عایق کاری رطوبتی می باشد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    27 ارديبهشت 1400 - 11:3
    بازدید : 242

    آب بندی و عایق کاری کف آشپزخانه آپارتمان توسط قیر و گونی : قیرگونی اشپزخانه نیز مانند سرویس های دیگر میباشد بدنه دیوار ۱۰ الی ۲۰ سانتیمتر بالا برود لوله فاضلاب از کف برش خورده اما لوله های لباسشویی و ظرفشویی اگر در کف قرار دارند بریده نشده بعد از سرامیک کف بریده شوند. برای اشپزخانه یک لایه قیرگونی جواب می دهد ولی بهتر است دولایه اجرا گردد. قیرگونی اولین و قدیمی‌ترین روش عایق کاری است. از این روش برای جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت در بسیاری از قسمت‌های ساختمان از جمله، آشپزخانه، عایق کاری سرویس بهداشتی و… کاربرد دارد. آشپزخانه یکی از قسمت‌هایی است که احتمال ریزش آب در کف و قسمت پایین دیواره‌های آن وجود دارد. به همین دلیل عایق‌کاری کف و پای دیوار آشپزخانه بسیار مهم است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    25 ارديبهشت 1400 - 10:42
    بازدید : 384

    خرید بهترین ماستیک جهت آب بندی و عایق کاری سازه ها : ماستیک یکی از موارد و محصولات آب بندی می باشد و انواع مختلفی دارند. از جمله انواع آن موضوع آب بندی می تواند به ماستیک های قیر گرم اجرا، ماستیک قیری سرد اجرا، ماستیک پلی یورتان، ماستیک سیلیکون، ماستیک اکرولیکی، و... می باشد. این محصول بسته به نوع خود دارای کاربردهای مختلفی می باشد. برخی از ماستیک ها ویژه ی کانال های آب و فاضلاب می باشند. برخی دیگر از آن ها ویژه آب بندی مخازن آب و فاضلاب می باشند یا کف سازی ها و برخی دیگر ویژه آب بندی کانال های آبیاری می باشند. برخی دیگر از ماستیک ها دارای خواصی مانند مقاوم در برابر مواد نفتی و بعضی دیگر برای ترمیم ترک های آسفالت کاربرد ترند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    24 ارديبهشت 1400 - 12:54
    بازدید : 246

    عرضه پوشش سفید رزینی سفید آب بند کننده انواع سطوح بام : این محصول به دلیل قابلیت چسبندگی بسیار بالا به انواع سطوح و ۱۰۰ درصد ضد آب بودن و انعطاف پذیری بالا در عایق سازی و آب بند کردن انواع سطوح مورد استفاده  قرار می گیرد. این مواد بر مبنای اصول و استانداردهای حفاظت از محیط زیست تولید شده اند. این ترکیبات مزیت ها و توانمندی های زیادی دارند. علاوه بر نقاط قوت عایق سفید زمانیکه به معضلات و دردسرهای قیرگونی و ایزوگام بیندیشیم به درک بهتری برای استفاده از این محصول خواهیم رسید. بسیاری از افراد می پرسند که آیا می توان از چسب به جای ایزوگام استفاده کرد؟ در بیشتر کشورهای توسعه یافته و مدرن جهان معضلات و دردسرهای ایزوگام از قبیل درجه انعطاف پذیری کم، توان مقاومتی بسیار پائین در برابر آب، تغییرات دمایی و همچنین ایجاد درز و ترک، نرم و شل شدن در برابر حرارت و گرما، دوام و پایداری کم و همچنین پروسه زمان بر وپر دردسر آن  باعث شده است که عایق سفید به جایگزین ایزوگام تبدیل گردد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    23 ارديبهشت 1400 - 14:24
    بازدید : 224

    کارایی و استفاده از انواع عایق های حرارتی در سطوح مختلف ساختمان : امروزه با رشد تکنولوژی و ورود انواع فناوری های مختلف به بازار ساختمان سازی عایق های حرارتی هر روز نسبت به روزهای قبل تنوع بیشتری پیدا می کنند. شاید تا چند سال پیش تنها عایق حرارتی شناخته شده پشم سنگ و یا پشم و شیشه بود ولی امروزه استفاده از تکنولوژی های نانو و یا تکنولوژی های پیشرفته دیگر شناخته همه انواع عایق ها را مشکل تر کرده است. استفاده از بهینه از منابع طبیعی است. اما مهم است که سازندگان در پروژه‌های ساختمانی خود از بهترین عایق حرارتی استفاده کنند. این موضوع وابسته به کیفیت متریال بوده و مواردی مانند قیمت، دوام و محبوبیت در بازار .ساخت‌وساز را نیز شامل می‌شود به هر حال، اکثر عایق‌های حرارتی برای قسمت‌های مختلف ساختمان اعم از دیوار، سقف و بام استفاده می‌شوند. اما اگر به دنبال بهترین عایق حرارتی هستید که نیازهای عملکردی و مالی پروژه را برآورده کند، عایق پشم سنگ مناسب‌ترین انتخاب است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    22 ارديبهشت 1400 - 10:23
    بازدید : 244

    انواع چسب‌ کاشی و چسب سرامیک پودری در ساختمان سازی : انواع چسب کاشی و سرامیک پودری سهند شیمی شامل چسب کاشی پرسلان ، چسب کاشی استخری ، چسب کاشی دو جزئی ، چسب کاشی سوپر استاندارد و چسب بلوک می باشد. در گذشته از روشهایی مانند دوغاب یا ملات سیمان و ماسه برای نصب انواع کاشی ها استفاده می شده است. امروزه انواع چسب کاشی و چسب سرامیک با فرمولاسیون های مختلف وارد بازار شده اند که جایگزین چسب های کاشی قدیمی شده و مشکلات آنها را بر طرف نموده اند. چسب کاشی و سرامیک پودری سهند شیمی بر پایه سیمان تقویت شده با پلیمر  ساخته شده است که  قدرت چسبندگی بسیار بالا و نیز قابلیت استفاده در زیرساخت‌های مختلف را دارد. این محصول تنها با افزودن آب آماده می شود و این ویژگی را دارد که پس از خشک شدن مستحکم بوده و در برابر نفوذ آب مقاومت بالایی دارد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    21 ارديبهشت 1400 - 10:57
    بازدید : 230

    کاربرد عایق رطوبتی قیری پلیمری پوشش محافظ بتن : عایق رطوبتی قیری پلیمری محصولی تک جزئی بر پایه قیر سبک – اصلاح شده با پلیمر است. این مایع پلاسمایی شکل به عنوان عایق رطوبتی در سرویس های بهداشتی، کف رستوران و سردخانه ها، بام، یا به عنوان پوشش محافظ و ضد رطوبت برای دیوارهای بتنی مدفون و سایر فضاهایی که با مصالح ساختمانی دیگر پوشیده می شوند کاربرد دارد. می بایست بین دو غشا از این محصول، یک لایه مش کنفی قرار داد تا استحکام آن در برابر ترک های بستر کار بهتر باشد و به افزایش مقاومت های مکانیکی آن کمک کند. به منظور اجرا در ضخامت های بیش از سه میلیمتر توصیه می شود که از سیلیس درشت بدون خاک استفاده شود. 

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    19 ارديبهشت 1400 - 10:18
    بازدید : 237

    کاربرد عایق رطوبتی قیری پلیمری پوشش محافظ بتن : عایق رطوبتی قیری پلیمری محصولی تک جزئی بر پایه قیر سبک – اصلاح شده با پلیمر است. این مایع پلاسمایی شکل به عنوان عایق رطوبتی در سرویس های بهداشتی، کف رستوران و سردخانه ها، بام، یا به عنوان پوشش محافظ و ضد رطوبت برای دیوارهای بتنی مدفون و سایر فضاهایی که با مصالح ساختمانی دیگر پوشیده می شوند کاربرد دارد. می بایست بین دو غشا از این محصول، یک لایه مش کنفی قرار داد تا استحکام آن در برابر ترک های بستر کار بهتر باشد و به افزایش مقاومت های مکانیکی آن کمک کند. به منظور اجرا در ضخامت های بیش از سه میلیمتر توصیه می شود که از سیلیس درشت بدون خاک استفاده شود. 

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    19 ارديبهشت 1400 - 10:18
    بازدید : 223

    بهترین عایق الاستومریک از انواع عایق های برودتی و حرارتی لوله : عایق الاستومری یکی از انواع عایق های برودتی و حرارتی است که در صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان سازی کاربرد دارد. ساختار این عایق به صورت سلول بسته است و مقاومت آن در برابر آلودگی، رطوبت، بخار آب و حرارت بسیار بالا می باشد. عایق های الاستومری وزن بسیار سبکی دارند و به دلیل انعطاف پذیری بالا برای عایق کاری انواع تاسیسات ساختمانی، کانال های هوا، لوله های بزرگ، سیستم های گرمایشی و سرمایشی و صنعت خودرو سازی مورد استفاده قرار می گیرند. عایق فوم الاستومری شانه تخم مرغی جاذب صوت بوده و  در انواع دیواره ها، سقف ها، لوله ها، تجهیزات و ماشین آلات صنعتی و… که این امر اهمیت بسزایی دارد مورد استفاده قرار می گیرند و به منظور سهولت در نصب به صورت خود چسبدار نیز قابل ارائه می باشد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    19 ارديبهشت 1400 - 11:9
    بازدید : 231

    انواع چسب کاشی مایع و پودری استخری در سراسر کشور : چسب استخری کاربرد زیادی دارد و می توانید از این چسب برای فضای استخر و یا نمای ساختمان و سرویس بهداشتی استفاده کنید که معمولا از نوع چسب پودری می باشد که بر پایه سیمان درست شده است. مشتریان می توانند از چسب سرامیک پودری استخری در فضای مرطوب و مواجه با آب استفاده کنند که قیمت چسب کاشی استخری بسیار مناسب و ارزنده است. شما می توانید بهترین چسب کاشی را با بهترین قیمت از این مجموعه تهیه کنید و خرید چسب کاشی سرامیک بسیار آسانتر از خرید محصولات دیگر است زیرا این ماده در چند سال اخیر بیشتر شناخته شده است و می توانید با بهترین کیفیت از ما خرید کنید. 

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    16 ارديبهشت 1400 - 12:58
    بازدید : 261

    قیمت اجرای بهترین و پرکاربردترین عایق صوتی دیواری : اگر تمایل به خرید عایق صوتی بدون نصب داشته باشید آخرین قیمت آن را می‌توانید بوسیله‌ی تماس با ما جویا شوید. هزینه‌ی عایق صوتی به همراه نصب، با توجه به شرایط محل مورد نظرتان یعنی متریال به کار رفته ، میزان صدا، جهت صدا و سایر ارزیابی‌ها، پس از انجام تست صدا و سایر تست‌ها توسط کارشناسان ما ، محاسبه و خدمتتان اعلام خواهد شد . اصولا یکی از کاربردی‌ترین عایق‌کاری‌ها است. دیوار مشترک دو واحد آپارتمانی و انتقال صدای تلویزیون و صحبت همسایه یکی از مشکلات فراگیر است که با نصب عایق صوتی به راحتی قابل حل می‌باشد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    15 ارديبهشت 1400 - 12:22
    بازدید : 261

    عرضه عایق رطوبتی قیری ایزو پلیمر ضد رطوبت در سراسر کشور : عایق رطوبتی قیری ایزو پلیمر قیر ۷۰/۶۰ بهینه شده با پلیمر SBS است که با چسبندگی و خاصیت ارتجاعی زیاد یکی از بهترین مواد موجود برای عایق کاری کلیه سطوح ساختمانی می باشد. این محصول با ماندگاری طولانی یک فیلم لاستیک مانند یکپارچه بر روی سطح مورد نظر ایجاد می کند و مانع از نفوذ آب، رطوبت و بخارات به سطح می گردد. عایق های رطوبتی مواد و مصالحی است برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت ، در ساختمان . عایق رطوبتی قیری ، غشای نیمه انعطاف پذیر پیوسته ای است شامل لایه های متناوب نمد اشباع شده یا روکش شده ، یا منسوج ، با لایه های قیر ، و ممکن است با رویۀ سنگدانۀ معدنی ، مواد قیری یا سایر ورق ها روکش شود .

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    14 ارديبهشت 1400 - 11:13
    بازدید : 217

    نحوه اجرای عایق رطوبتی رزینی جایگزین ایزوگام در پشت بام : عایق پشت بام نانو یک سیستم عایق بندی نوین است که برای  عایق بندی پشت بام ، آب بندی ایزوگام ،آب بندی پشت بام موزاییکی، سنگی و سرامیکی مورد استفاده قرار می گیرد. عایق جایگزین ایزوگام به صورت مایع روی بام اجرا می شوند و معمولا از چندین لایه باید روی پشت بام اعمال شود  در این نوع عایق به صورت تخصصی و متناسب با نوع مصالح سطحی که عایق بر روی آن نصب می شود یک محصول  ویژه طراحی  شده است که حداکثر کارایی و طول عمر را داشته باشد و در سه نوع عایق رطوبتی بی رنگ، عایق سفید و عایق دو جزئی عرضه شده است که هر کدام  از این محصولات برای عایق بندی یک نوع از 3 نوع پشت بام رایج که نیاز به عایق بندی و یا رفع نشتی دارند مورد استفاده قرار می گردد .

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    13 ارديبهشت 1400 - 11:28
    بازدید : 230

    مزایا اجرای عایق های رطوبتی رنگی آبی در انواع استخر : رنگ های استخری برخلاف عقیده برخی فروشندگان و تولید کنندگان نمیتوانند به تنهایی عمل آب بندی کامل استخر را انجام دهند و آببندی استخر باید از لایه بتن شروع شده و سپس لایه رویی بتن با چسب و یا پرایمر آببندی شود سپس رنگ استخری میتواند درصد جزئی استخر را آب بند نماید بهترین نوع رنگ های استخری 1- رنگ هایی که بر پایه اپوکسی های مقاوم ساخته شده که قابلیت مقابله با فشارهای هیدروکسی بسیار بالا مقاومت نموده و با قدرت 1 مگا پاسکال بر روی سطح سیمانی و بتنی اجرا میشود و تحمل برودت و حرارت 30- تا 120+ درجه سانتی گراد و زمان خشک شدن 45 دقیقه در 25 درجه سانتی گراد و مناسب انواع استخر کشاورزی و استخر پرورش ماهی هر کیلو از این رنگ 5 متر مربع را پوشش میدهد 2-رنگهای استخری که بر پایه آب ساخته شوند و نیاز به تینر و مواد نفتی نداشته باشند چون در دماهای بیشتر مواد نفتی با آب حل شده و باعث آلوده کردن آب استخر میشوند .

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    دوشنبه 13 ارديبهشت 1400 - 1:57
    بازدید : 227

    قیمت عایق کاری رطوبتی دیوار ها از داخل و خارج ساختمان : دیوار های ساختمان هم از داخل و هم از خارج عایق بندی می شوند. در عایق بندی خارجی دیوار ها، دیوارها همراه با ساختمان گرم می شوند . در نتیجه باعث افزایش اینرسی حرارتی ساختمان می شود . و هنگامی که محیط داخل ساختمان سرد شود ، گرمای دیوارها باعث گرم شدن محیط ساختمان می شود و ثبات گرمایی ساختمان به وجود می آید . این روش عایق کاری اغلب برای ساختمان هایی مثل ساختمان های مسکونی که کاربرد همیشگی دارند استفاده می شود. در این روش تغییرات دمای خارجی تاثیر کمی بر تغییرات دمای داخل ساختمان می گذارد و باعث ایجاد آسایش حرارتی ساختمان می شود. در روش عایق کاری داخلی دیوارها ، گرمای ساختمان باعث گرم شدن دیوار ها نمی شود و باعث کاهش اینرسی ساختمان می شود. بنابراین تغییرات دمایی به سرعت انجام می شوند .

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    يکشنبه 12 ارديبهشت 1400 - 2:18
    بازدید : 239

    نصب و اجرای انواع عایق رطوبتی نانو در نمای سازه ها : تکنولوژی نانو فناوری و دانش پیشرفته ای است که امروزه در تمام علوم و رشته ها حرفی برای گفتن دارد. این دانش، یک آب بند بسیار مقاوم و پایدار در برابر نفوذ رطوبت است و در فعالیت ها و امور متفاوت از جمله صنعت ساخت و ساز بسیار مورد توجه است. برای تولید عایق رطوبتی نانو مواد اولیه متفاوتی در اندازه های نانومتری و سطوح متفاوت مولکولی با ارتباط گرفتن با هم پیوند پلیمری می سازند. اگر تصور شما از عایق رطوبتی نانو این است که آنها هم مانند آب بندهای سنتی یک سطح پوششی ضخیم هستند، باید گفت که اینگونه نیست. مواد واترپروف کننده نانو هیچ گونه پوشش و آستری بر روی سطوح ایجاد نمی کند و رنگ نانو ضد آب و چسب نانو ضد آب نیز به بازار آمده است. فرمول شیمیایی آن به گونه ای است که جذب سطح مورد نظر شده و بخشی از ساختار آن می گردد. در این شرایط با اسپری نمودن این محصول به سطح مورد نظر یک لایه نازک بر روی سطح انتخابی تشکیل می شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    9 ارديبهشت 1400 - 14:12
    بازدید : 232

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 450
    تعداد کل نظرات : 2